Device Management

Device Management

De werkplek in zijn ‘klassieke’ vorm, een bureau met een desktop PC, heeft plaatsgemaakt voor een tijds- en plaatsonafhankelijke werkplek. Deze werkplek bestaat uit een verscheidenheid aan ‘devices’, waaronder laptops, smartphones en tablets.

Service gericht op gebruikers

Voor eindgebruikers zijn deze devices het meest zichtbare en belangrijke onderdeel van de ICT dienstverlening dat zij tot hun beschikking hebben. Het is voor een eindgebruiker niet belangrijk wat er allemaal achter de schermen nodig is om te kunnen printen, e-mailen, internetten enzovoorts. De apparaten moeten het gewoon doen en de juiste functionaliteit bieden. Goed functionerende devices zijn daarom een belangrijk onderdeel van de IT dienstverlening. Het is dan ook zaak om uw organisatie rondom het invoeren en operationeel houden van deze devices goed op te zetten en uit te voeren.

Actuele kennis en volledige ondersteuning

Call2 kan diensverlening met betrekking tot het beheer en onderhoud van devices voor uw verzorgen. Onze professionele beheerders zijn gecertificeerd en hebben kennis en ervaring met betrekking tot beheren van devices. We dragen hierbij zorg dat uw devices stabiel blijven draaien en dat u voorzien bent van de meest actuele updates en patches van uw devices, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken over beveiliging. Daarnaast hebben we binnen ons Service Center expertise in huis met betrekking tot mobile devices, waaronder Apple producten. We kunnen deze apparaten voor u beheren of als tweedelijn voor uw IT organisatie fungeren, als het gaat om de meer complexe ondersteuning voor dit soort devices.

Een greep uit onze klanten