Gebruikerstrainingen

Gebruikerstrainingen

Bij grote veranderingen of migraties is het zinvol om te anticiperen op een toename van vragen aan de Servicedesk. Bijvoorbeeld wanneer een nieuw systeem, apparaat of werkomgeving wordt ingevoerd. Er is een grote kans dat hierbij extra belasting op de supportorganisatie ontstaat. Vragen van gebruikers komen initieel terecht bij de Servicedesk, waardoor er in de periode na invoering een piek ontstaat in de belasting van de Servicedesk.

Gebruikers goed voorbereiden op IT-veranderingen

Om IT-veranderingen op te vangen is het zinvol om de gebruikers deel te laten nemen aan een introductietraining waarbij de ins- en outs van een bepaald systeem of software pakket worden uitgelegd. Het doel van zo’n training is dat gebruikers het platform of systeem op voorhand goed leren gebruiken. Dit voorkomt frustraties, het verbetert de effectiviteit en verhoogt tevens het plezier, waardoor de verandering sneller en beter in de organisatie landt.

Trainingen gericht op de organisatie

Call2 kan u ondersteunen bij het ontwikkelen en geven van deze trainingen. We stemmen deze training met u af en maken deze op maat, afhankelijk van het specifieke systeem en de specifieke doelgroep waarvoor de training bedoeld is.

Ontwikkeling van de Servicedesk

Vanuit onze expertise en ervaring in Servicedesk dienstverlening kunnen we voor u trainingen verzorgen voor een hele specifieke doelgroep; namelijk uw Servicedesk medewerkers. Deze trainingen zijn erop gericht uw medewerkers verder te ontwikkelen op specifieke competenties, waardoor u in staat bent de servicegerichtheid, de kwaliteit en de efficiëntie van uw Servicedesk structureel te verbeteren.

Een greep uit onze klanten