Onsite support

Onsite support

IT-ondersteuning gaat verder dan het opzetten van een Servicedesk waar eindgebruikers met hun ICT vragen terecht kunnen. Bepaalde ICT vragen en problemen zijn niet of lastig op afstand op te lossen of kosten simpelweg te veel tijd, waardoor de bereikbaarheid van de Servicedesk in het geding komt. Een waardevolle toevoeging op een bestaande Servicedesk is het organiseren van Onsite Support. Op die manier bieden we gebruikers ter plaatse verdere ondersteuning.

Toegevoegde waarde door aanvullende ondersteuning

Onsite Support is ook van toegevoegde waarde als er tijdelijk een grotere vraag naar ondersteuning is. Bijvoorbeeld bij het migreren naar een nieuw platform of het uitrollen van een grote hoeveelheid devices. De extra ondersteuning zorgt ervoor dat interne ICT veranderingstrajecten sneller door gebruikers worden geaccepteerd.

Zowel voor de korte als lange termijn een oplossing

Bij Call2 hebben we veel ervaring met het verzorgen van Onsite Support. We kunnen dit structureel voor u verzorgen, als toevoeging op uw Servicedesk, of in meer ad hoc vormen bij migraties en grote ICT wijzigingen. We dragen er zorg voor dat de Onsite Support medewerkers de juiste kennis en ervaring hebben om de medewerkers op locatie snel en efficient weer op weg te helpen.

Een greep uit onze klanten