Servicedesk

Servicedesk

De eerstelijns Servicedesk neemt binnen de organisatie een belangrijke plaats in, omdat deze afdeling dagelijks opereert op de scheidslijn tussen klant- en ICT-organisatie. Klanttevredenheid met betrekking tot de gehele ICT-organisatie wordt dan ook voor een groot deel bepaald door de wijze waarop de Servicedesk haar klanten te woord staat. Medewerkers dienen de vertaalslag te maken van een aangemelde vraag naar een technische oplossing.

Ervaring, kwaliteit en verantwoordelijkheid

Call2 heeft meer dan 15 jaar ervaring met Servicedesk dienstverlening in al haar vormen. In de vorm van detachering zetten we gedreven en gecertificeerde professionals in op bestaande Servicedesks (Detachering of co-sourcing). Daarnaast bieden we managed services aan. Dan nemen we de gehele verantwoordelijkheid van uw Servicedesk dienstverlening over en dragen we zorg voor kwalitatief hoogstaande en servicegerichte dienstverlening.

Passende oplossing door flexibel maatwerk

We kunnen voor u flexibele vormen van Servicedesk inrichten. Door gebruik te maken van ons eigen Service Center zijn alle denkbare constructies voor u te regelen. Denk hierbij aan volledig resultaatverantwoordelijke 24x7 support dienstverlening, of als aanvulling op de bestaande Servicedesk voor de uren buiten kantoortijd. Het Call2 Service Center kan een flexibele aanvulling zijn op uw Servicedesk of wij kunnen de gehele dienstverlening verzorgen op locatie. We zorgen in ieder geval voor een passende oplossing die naadloos aansluit op de processen en procedures binnen uw organisatie.

Een greep uit onze klanten