Systeembeheer

Systeembeheer

ICT infrastructuren zijn complexe verzamelingen van hardware, platforms en software. Het is zaak centrale systemen en het serverlandschap goed te onderhouden en te beheren om primaire bedrijfsprocessen goed te ondersteunen. De complexiteit van ICT maakt het cruciaal om het beheer van de systemen goed te organiseren en de juiste expertise in huis te hebben. Call2 helpt bij het inrichten en zo goed mogelijk laten functioneren van uw ICT omgeving.

Proactief en vakkundig beheer

Wij begrijpen het belang van goed georganiseerd systeembeheer en de noodzaak van de verschillende specialisaties binnen dit vakgebied. Alleen door systeembeheer op een proactieve wijze uit te laten voeren, door professionals die specialist zijn binnen hun vakgebied kan de kwaliteit en betrouwbaarheid worden gegarandeerd die zo belangrijk is. Systeembeheer gaat voor Call2 dan ook verder dan het draaiend houden van de systemen: Proactief monitoren en het up-to-date houden van de systemen met de meest courante patches en updates zijn minimale taken die we als Call2 uitvoeren als het gaat om systeembeheer. Mocht er onverhoopt toch iets mis gaan dan dragen we zorg voor snelle signalering en nemen we verantwoordelijkheid voor een snelle oplossing van de storing.

Oplossingen voor elke beheeromgeving

Vanuit Call2 kunnen wij systeembeheer in zijn geheel voor u uitvoeren of specialisten leveren die uw ICT landschap beheren. Uiteraard hanteren we de hoogst mogelijke kwalitatieve normen. Of het nu gaat om beheerders die op detacheringsbasis aan het werk gaan binnen uw team, of om het overnemen van het beheer van uw ICT infrastructuur wij zorgen dat de medewerkers met de juiste knowhow worden ingezet om de werkzaamheden uit te voeren. Binnen ons eigen Service Center beschikken we over allround beheerders. U kunt deze professionals inzetten voor flexibele vormen van beheer, zoals part-time dienstverlening.

Een greep uit onze klanten