Skip to the content

Call2 zorgt ervoor dat de IT-infrastructuur optimaal werkt. Denk hierbij aan het beschikbaar houden van servers, netwerken en devices. Bij Call2 zijn de juiste specialisten beschikbaar om zorg te dragen voor de continuïteit van de IT-omgeving. Onze beheer professionals beschikken over de nodige kennis en kunde op bijvoorbeeld de standaarden van Microsoft, VMware en Cisco. Met deze uiteenlopende expertise helpt Call2 om de beschikbaarheid, bereikbaarheid, continuïteit en kwaliteit te borgen in de levervormen, remote en/of op locatie.

Device management

Call2 kan dienstverlening met betrekking tot het beheer en onderhoud van devices verzorgen. Onze professionele beheerders zijn gecertificeerd en hebben kennis en ervaring met het beheren van devices. Door ervoor te zorgen dat devices stabiel blijven draaien en de meest actuele updates en patches van devices beschikbaar zijn, verdwijnen de zorgen om beveiliging. Daarnaast hebben we binnen ons Service Center expertise in huis over mobile devices. Call2 kan deze apparaten beheren of als tweedelijns fungeren, als het gaat om de meer complexe ondersteuning voor dit soort devices.

Systeembeheer

Call2 kan systeembeheer in zijn geheel uitvoeren of specialisten leveren die het IT-landschap beheren. Hierbij hanteren wij de hoogst mogelijke kwalitatieve normen. Of het nu gaat om beheerders die op detacheringsbasis aan het werk gaan binnen een team, of om het overnemen van het beheer van de IT-infrastructuur, wij zetten medewerkers met de juiste knowhow in om de werkzaamheden uit te voeren. Ons Service Center beschikt over allround beheerders. Onze professionals zijn beschikbaar voor flexibele vormen van beheer, zoals parttime dienstverlening of beheer buiten kantoortijden.

Netwerkbeheer

Bijna iedere organisatie is tegenwoordig afhankelijk van een veilig en goed functionerend netwerk. Een goed gebouwde netwerkomgeving is een investering voor de lange termijn. Een groot voordeel bij het uitbesteden van netwerkbeheer is dat binnen de samenwerking beide partijen zich kunnen focussen op hun core business. Call2 zorgt er voor dat de IT-infrastructuur zonder problemen blijft functioneren en dat de dagelijkse werkzaamheden op het project probleemloos door kunnen gaan. Onze Cisco gecertificeerde professionals hebben een goed inzicht in hoe quick wins een grote positieve impact hebben. Zo kan het installeren van firewalls, het plaatsen van switches en/of WiFi-acces points in veel gevallen al een groot verschil maken. Wij maken graag een inventarisatie van het huidige netwerk en brengen hierbij in scope hoe wij het netwerk betrouwbaarder en veiliger kunnen maken.

Werkplekbeheer

Voor eindgebruikers is de werkplek het meest zichtbare en belangrijke onderdeel van IT. Het is dan ook van groot belang dat de werkplek is afgestemd op de gebruiker. Call2 zorgt ervoor dat alle benodigde zaken rondom de werkplek beschikbaar zijn, onderhouden blijven en waar nodig worden verbeterd of afgevoerd. Door onze remote support service kunnen wij werkplekken beheren en indien nodig problemen op afstand oplossen. Door de werkplek goed in te richten zorg je niet alleen voor een goede werkbeleving voor jouw mensen, het zorgt ook voor productiviteit en daardoor kostenbesparing. Call2 is in staat volledige werkplekken snel uit te rollen en een uniforme en kostenefficiënte werkplekomgeving neer te zetten.

 

We bekijken graag de mogelijkheden

Neem contact met ons op

Het optimaliseren van de IT-infrastructuur is vandaag de dag belangrijker dan ooit. Call2 helpt meer dan 120 organisaties door heel Nederland bij het professionaliseren van de IT-omgeving. Met meer dan 400 ambitieuze en leergierige IT-professionals nemen wij al meer dan 20 jaar alle uitdagingen binnen het werkplekdomein aan, met een optimale gebruikersbeleving als resultaat. Laat je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op.

Ik ga akkoord met het privacy statement

Detachering en managed services

Ontdek ook onze andere diensten