Skip to the content

Onze dienstverlening

Call2 levert al meer dan 20 jaar IT-diensten zoals IT-support, IT-beheer, applicatiemanagement en werkplekmigraties. Dit doen wij door onze IT-professionals in te zetten bij onze opdrachtgevers of door middel van onze managed services dienstverlening waarbij wij IT-taken geheel of gedeeltelijk overnemen.

Managed services

Door middel van managed services neemt Call2 de IT-taken volledig of gedeeltelijk over. Doordat we werken vanuit ons eigen servicecenter zijn capaciteit en continuïteit gewaarborgd en kunnen onze opdrachtgevers zich volledig focussen op hun core business. Onze specialisten geven graag gevraagd en ongevraagd advies hoe de IT-omgeving te optimaliseren, zowel voor nu als voor in de toekomst.

Met ons partnerprogramma '2-GETHER' biedt Call2 het MKB de mogelijkheid om IT-diensten white label in te kopen.


Detachering

Call2 zet medewerkers in op detacheringsbasis bij onze opdrachtgevers, voor uitvoering van een  project of ter vervulling van een structurele inzet. Call2 selecteert de juiste medewerkers en begeleidt deze gedurende de hele samenwerking. Omdat Call2 gelooft dat de mens het verschil maakt in de IT zorgen wij voor een continue ontwikkeling van onze medewerkers door middel van opleiding, training en vorming.




Onze diensten

IT-support

Call2 levert al meer dan 20 jaar servicedeskmedewerkers met de hoogste klanttevredenheid en kwaliteit. Zijn de IT-vragen lastig op afstand op te lossen? Call2 levert ook onsite support. Denk hierbij bijvoorbeeld aan IT-inlooppunten, assistentie bij IT-migraties of een handige IT'er op locatie.

IT-beheer

Call2 beheert de werkplek en alle benodigde infrastructuur die daarvoor nodig is. Wij onderhouden de capaciteit, functionaliteit en integriteit van IT-systemen. Door proactief beheer en actieve monitoring houden wij het netwerk ook stabiel en veilig. Onze beheerspecialisten zijn onder andere Microsoft gecertificeerd en houden zich continu bezig met de nieuwste ontwikkelingen binnen hun vakgebied.

Applicatiemanagement

Onze applicatiespecialisten zijn bijzonder gedreven in het packagen (geautomatiseerd installeren en configureren) en distribueren van software. Zij beschikken onder andere over de juiste expertise om applicatielandschappen te scannen, verkleinen en efficiënter te beheren.

Migraties

In de wereld van vandaag verandert niets zo snel als technologie. Of het nu gaat om het migreren van werkplekken, servers, een domein of servicedesk, Call2’ers bijten zich graag vast in een project en zorgen ervoor dat de reguliere werkzaamheden niet of nauwelijks worden verstoord.

IT takes 2!

Samenwerking

Jong, betrokken en oranje zijn drie woorden die Call2 typeren. Met dat laatste woord bedoel ik niet alleen de huisstijlkleur, maar ook loyaliteit. Het is knap dat Call2 jonge, enthousiaste IT-professionals aan de organisatie kan binden. Call2’ers zijn erg loyaal en daaraan merk je dat de aandacht richting Call2’ers goed zit. Deze aandacht zorgt voor betrokkenheid en daar pluk je als partner de vruchten van.

Jurian Hermeler, ICT directeur NautaDutilh

De samenwerking met Call2 loopt als een geoliede machine. De klanttevredenheid scoort binnen NN IP een 9! De jarenlange samenwerking heeft ervoor gezorgd dat we weten wat we aan elkaar hebben. Het beste compliment dat ik kan geven, is dat eindgebruikers de - feitelijke externe - servicedeskmedewerkers vanuit Call2 niet als externe medewerkers beschouwen. Ze zijn een integraal en niet weg te denken deel van NN IP geworden en daar zijn we best trots op!

Tony Otterman, business process manager NNIP

Wij vinden het belangrijk dat vragen snel en kundig worden opgelost, ook al zitten de medewerkers op afstand. De helpdesk in Zoetermeer pakt alle telefoontjes snel en adequaat op. Ook speelt Call2 snel in op incidenten. De samenwerking met Call2 is niet alleen heel prettig, ze laten ons, door hun ruime ervaring, ook regelmatig zien wat en hoe iets beter kan.

Margreet Otten, regievoering ICT Provincie Overijssel

Sinds 2015 lopen er twee gewaardeerde onsite support collega’s van Call2 (in totaal 1 fte) rond op onze verschillende locaties en maken we gebruik van de Call2-servicedesk. Op deze servicedesk kunnen onze collega’s op afstand met alle technisch inhoudelijke vragen terecht. We hebben, samen met Call2, een betrouwbare technische omgeving neergezet waarin we klaar zijn voor de digitale toekomst. Call2 heeft hier een grote bijdrage aan geleverd. We geven de dienstverlening van Call2 dan ook een 8.5.

Fred Gansevoort, IT-verantwoordelijke The British School of Amsterdam

Klaar om te groeien?

OP ZOEK NAAR JOUW DROOMBAAN?

Bij Call2 maak jij het verschil. Wij zijn ervan overtuigd dat werkplezier heel belangrijk is voor jouw ontwikkeling. Wil jij werken voor een organisatie met een 'work hard, play hard' mentaliteit? Lees meer over onze sollicitatieprocedure.