Skip to the content

Ons bedrijf

​Call2 detacheert gedreven, enthousiaste en communicatief vaardige IT-professionals door heel Nederland. Wij geloven dat werkplezier en ontwikkeling van groot belang zijn voor het succes van de samenwerking. Deze succesvolle samenwerking noemen we ‘IT takes two’. Als team gaan wij de uitdaging bij de klant aan, we boeken resultaten en we streven gezamenlijk onze dromen en ambities na.

Sinds 1998

In 1998 begon het Call2-verhaal in een herenhuis in Voorburg. Na een overname door PinkRoccade, wat later Getronics werd, groeiden we al snel tot 100 medewerkers. Inmiddels zijn we meer dan drie keer zo groot en een trotse dochteronderneming van KPN ICT Consulting. 

​Opleiding, training en ontwikkeling

Iedere Call2-starter begint zijn/haar carrière met een intensieve, maar leuke traineeweek waarin zij de basis van de techniek leren en het DNA van Call2 wordt vertaald naar de praktijk. Ons DNA is opgebouwd uit 6 kernwaarden: ownership, communicatie, betrokkenheid, techniek, ambitie en hospitality.

Sfeer en cultuur

Onze FIFA-corners, tafeltennistafel, playseat en eigen dj-booth zijn niet meer weg te denken bij Call2. Bij Call2 worden collega's vrienden en dat is onze kracht! Het FIFA-toernooi, de jaarlijkse pubquiz, het zaalvoetbaltoernooi, diverse sportactiviteiten en het vieren van successen maken Call2 een great place to work!

Great Place to Work

Call2 heeft van 2011 tot en met 2015 meegedaan aan het 'Great Place to Work' onderzoek. Toen we in 2015 op een vierde plek eindigden als 'best workplace' van Nederland, beseften we dat we heel trots kunnen zijn op onze sfeer en cultuur. Vanaf die tijd meten we ieder jaar zelf de tevredenheid van onze mensen. In 2018 waardeerden onze medewerkers Call2 wederom met een dikke 8.

Hbo-diploma en certificaten halen op onze kosten

Wij vinden het ontzettend belangrijk dat iedere Call2-medewerker zich gedurende zijn/haar carrière optimaal kan ontwikkelen. We bieden daarom iedere collega, naast het behalen van diverse certificaten binnen onze opleidingskaart, de mogelijkheid om een hbo- of wo-opleiding te starten of af te ronden.

 

Onderdeel van een groter geheel

Call2 is een zelfstandige onderneming binnen KPN. Dit zorgt ervoor dat klanten de voordelen ervaren van zakendoen met een kleine organisatie waarbij persoonlijk contact, flexibiliteit en snelheid horen. Tegelijkertijd bieden wij de zekerheid en professionaliteit van een grote organisatie.

Door deze unieke ondernemingsvorm kunnen we op een flexibele manier maatwerk leveren voor zowel het MKB als de grootzakelijke markt, die beiden dan ook deel uitmaken van ons klantenbestand.