Skip to the content

Detachering en managed services

Service & diensten

Het uitbesteden van IT-diensten of het tijdelijk inhuren van IT-personeel? Met talentvolle IT'ers neemt Call2 al meer dan 20 jaar alle uitdagingen binnen het werkplekdomein aan.

Icoon van een headset

IT-support

Call2 levert al meer dan 20 jaar servicedeskmedewerkers met een gemiddelde klanttevredenheid van een 8. Zijn de IT-vragen lastig op afstand op te lossen? Wij leveren ook onsite support. Denk hierbij bijvoorbeeld aan IT-inlooppunten, assistentie bij IT-migraties of een handige IT'er op locatie.

Icoon van een mannetje en een tandwiel

IT-beheer

Call2 beheert de werkplek en alle benodigde infrastructuur die daarvoor nodig is. Wij onderhouden de capaciteit, functionaliteit en integriteit van IT-systemen. Door proactief beheer en actieve monitoring houden wij het netwerk ook stabiel en veilig. Onze beheerspecialisten zijn onder andere Microsoft gecertificeerd en houden zich continu bezig met de nieuwste ontwikkelingen binnen hun vakgebied. 

Icoon van een beeldscherm en twee tandwielen

Applicatiemanagement

Onze applicatiespecialisten zijn bijzonder gedreven in het packagen (geautomatiseerd installeren en configureren) en distribueren van software. Zij beschikken naast packagekennis ook over de juiste expertise om applicatielandschappen te scannen, verkleinen en efficiënter te beheren.

Icoon van twee wolken, een beeldscherm en twee pijlen

Migraties

In de wereld van vandaag verandert niets zo snel als technologie. Of het nu gaat om het migreren van werkplekken, servers, een domein of servicedesk, Call2’ers bijten zich graag vast in een project en zorgen ervoor dat de reguliere werkzaamheden zo min mogelijk worden verstoord.

Call2 levert al meer dan 20 jaar IT-ondersteuning op het gebied van IT-support, IT-beheer, applicatiemanagement en migraties. Dit doen wij door onze IT-professionals tijdelijk op een project in te zetten, of door het oplossen of meewerken aan een project op locatie of op afstand. Binnen onze managed services dienstverlening wordt de gehele of een gedeelte van de IT uit handen genomen waarbij de focus ligt op continuïteit.

Managed services

Door middel van managed services neemt Call2 de IT-taken volledig of gedeeltelijk over. Doordat we werken vanuit ons eigen servicecenter zijn capaciteit en continuïteit gewaarborgd en kunnen onze opdrachtgevers zich volledig focussen op hun core business. Onze specialisten geven graag gevraagd en ongevraagd advies hoe de IT-omgeving te optimaliseren, zowel voor nu als voor in de toekomst.

Met het partnerprogramma '2-GETHER' biedt Call2 het MKB de mogelijkheid om IT-diensten white label in te kopen.

Detachering

Call2 zet medewerkers in op detacheringsbasis bij onze opdrachtgevers, voor uitvoering van een  project of ter vervulling van een structurele inzet. Call2 selecteert de juiste medewerkers en begeleidt deze gedurende de hele samenwerking. Omdat Call2 gelooft dat de mens het verschil maakt in de IT zorgen wij voor een continue ontwikkeling van onze medewerkers door middel van opleiding, training en vorming. Daarnaast investeren wij regelmatig in activiteiten buiten werktijd. Zowel ter ontspanning als ter ontwikkeling van onze medewerkers. Niet alleen onze medewerkers profiteren daarvan maar ook onze opdrachtgevers.

Klaar om te groeien?

OP ZOEK NAAR JOUW DROOMBAAN?

Bij Call2 maak jij het verschil. Wij zijn ervan overtuigd dat werkplezier heel belangrijk is voor jouw ontwikkeling. Wil jij werken voor een organisatie met een 'work hard, play hard' mentaliteit? Lees meer over onze sollicitatieprocedure. 

Flexibel op- en afschalen

OP ZOEK NAAR SPECIALISTEN?

Call2 helpt je graag aan collega's die tijdelijk bij jou aan de slag gaan. Ook helpen wij bij het oplossen van IT-vraagstukken, door onze onsite en/of offsite diensten.