Call2 is de specialist in ICT-Beheer

Call2 is onderdeel van KPN Consulting. Als zelfstandig bedrijf binnen KPN bieden we support- en beheeroplossingen voor uw ICT-omgeving. Dit zorgt ervoor dat klanten de voordelen ervaren van zakendoen met een kleine organisatie die onderdeel is van een grote onderneming. We leveren hierdoor flexibel maatwerk voor zowel het MKB als de grootzakelijke markt.

Call2 is opgericht in 1998. Al meer dan 16 jaar helpen wij organisaties de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren. Ook bieden wij specifieke beheeroplossingen, omdat iedere organisatie anders is.

Wij detacheren gedreven en enthousiaste ICT-professionals, waarbij we hen coachen in hun ontwikkeling tot specialist. We werken met onze medewerkers als team samen, wat onze toegevoegde waarde is om de dienstverlening te verbeteren. Deze succesvolle samenwerking noemen we ‘it takes two’. Als team gaan wij de uitdaging bij de klant aan, we boeken samen resultaten en we streven samen onze dromen en ambities na. In 2015 heeft Call2 wederom de award 'Great Place to Work' in ontvangst mogen nemen.

Als beheerspecialist zijn we continue bezig met het ontwikkelen en verbeteren van onze dienstverlening op basis van bestaande en nieuwe technologieën. Dit doen wij in samenwerking met klanten en partners, want ‘it takes two’ om de juiste technologie optimaal in te zetten.

 

Een korte impressie van onze dienstverlening

Vul hieronder uw gegevens en vraag in

Naam:

E-mailadres:

Telefoon:

HiddenSpam

Organisatie

Bericht