Skip to the content

De schakel tussen het MKB en IT

Call2 is in 2018 gestart met het partnerprogramma 2-GETHER. Dit programma biedt business partners de mogelijkheid om IT-diensten white label in te kopen. Call2 neemt, afhankelijk van de behoefte, delen van- of de gehele IT-dienstverlening uit handen. Hebben jouw klanten behoefte aan IT-kennis met betrekking tot support, beheer en/of werkplekmigraties? En heb je zelf niet de juiste kennis en/of tijd om hen hierin te faciliteren, maar wil je de diensten wel vanuit eigen naam (blijven) leveren? Wij hebben meer dan 20 jaar ervaring binnen het support- beheer- en migratiedomein. Met circa 400 medewerkers hebben wij altijd de juiste kennis in huis.

Voordelen

  • Altijd de juiste kennis aansluitend op jouw behoefte;
  • Volledige focus op jouw core business;
  • Schaalbaarheid, voorspelbaarheid en stabiliteit van de dienstverlening;
  • Schaalvoordeel door samen te werken.
  • Alle kennis onder één dak;
  • Kwaliteit onder jouw naam, je blijft 100% klanteigenaar;
  • Een betrouwbare sparringpartner met up-to-date IT-kennis;
  • Een partnership met een gezamenlijk doel: een tevreden eindgebruiker.

IT takes 2!

Samenwerking

Wij waren op zoek naar één totaalleverancier en hebben in 2014 in KPN de partner gevonden die aansluit op de behoefte van onze eindklanten. Call2 voert sinds 2017 het netwerkbeheer, werkplekbeheer, tweedelijns support en onsite support uit voor klanten uit naam van MKB Office. Call2 denkt mee, is proactief en weet wat er in de markt speelt en waar kansen liggen. Met elkaar hebben we een sterk partnership opgebouwd waarin we werken aan hetzelfde doel: een tevreden eindklant.

Sven Groeneveld, salesmanager MKB Office

Call2 zorgt er mede voor dat we de beste dienstverlening kunnen bieden aan onze klanten. Veel zaken, denk bijvoorbeeld aan beheer, doen we zelf. Wanneer het om support gaat, dan zetten we Call2 in. Call2 verzorgt voor ons voornamelijk ondersteuning op het Office 365 pakket. Door de samenwerking met Call2 geven wij onze klanten de beste support.

John Haan, manager Operations Exxes

Wat erg prettig is aan de samenwerking met Call2 is de communicatie. We kunnen snel schakelen en worden, zoals afgesproken, alleen betrokken wanneer er een meerwaarde voor ons in zit. Het grootste voordeel voor ons is dat wij onze klanten kunnen bedienen van A tot Z. Op het gebied van telecom en connectivity, maar ook het gehele IT-portfolio. In de markt is er behoefte aan één totaalleverancier en dus één aanspreekpunt. Daar ligt de wens van de klant, dus is dat onze prioriteit. Wat wij niet hebben, kan Call2 invullen.

Michel Scheidema, directeur Mobicom Solutions

We bekijken graag de mogelijkheden

Meer informatie?

Het optimaliseren van de IT-infrastructuur is vandaag de dag belangrijker dan ooit. Call2 helpt meer dan 120 organisaties door heel Nederland bij het professionaliseren van de IT-omgeving. Met meer dan 400 ambitieuze en leergierige IT-professionals nemen wij al meer dan 20 jaar alle uitdagingen binnen het werkplekdomein aan, met een optimale gebruikersbeleving als resultaat. Laat je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op.

Ik ga akkoord met het privacy statement